Inlägg: 1132454
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla:
Ja, denna artikel förklarar väl varför det inte är några tester hos dem som kommer med alla fina förslag.
Ja, denna artikel förklarar väl varför det inte är några tester hos dem som kommer med alla fina förslag.
Fråga inte mig, jag har inget emot drogtester. Skulle jag nyttja droger skulle jag kanske ha en mer Kleerupaktig inställning, iofs... Men jo, nog känns det som att det är PK att vara emot.