Inlägg: 1133076
Svarskommentarer
Sv: Återstoden.
NuMo:
Ungarna har sina aktiviteter, säger du. Själv funderar jag på vad jag ska ägna mig åt för aktiviteter i vår...såhär sysslolös som man blir nu har man ju inte varit sen mitten av nittiotalet.
Ungarna har sina aktiviteter, säger du. Själv funderar jag på vad jag ska ägna mig åt för aktiviteter i vår...såhär sysslolös som man blir nu har man ju inte varit sen mitten av nittiotalet.
Jaja. Nu finns det gott om tid att börja ta ut lag till nästa säsong.
Vilka ska få vara kvar. Vilk måste bort och vilka ligger mitt emellan.
Skall inte Modo profilera värvningarna nästa äsong efter att man vill ha ett kraftfullt powerplay, eller skall vi fortsätta att skita i den spelformen?
Frågorna och funderingarna är många. Efter ett dygn när värsta bitterheten lagt sig så börjar en ny säsong. Det blir tv för mig i fortsättningen. Barnen har sina aktiviteter och det får gå före de närmate åren. Vem vet. Man kanske börjar gå på bio igen.