Inlägg: 1133200
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 09/10
Salle:
Håller också med dig. Ser gärna att man ger Svedberg chansen till att vara andramålis nästa säsong, Zakke kan man skicka till löven.
Angående defensiva backar, skulle inte Kurvinen kunna fylla en av dessa roller. Han började ju säsongen riktigt kasst och jag hade inte sagt något ifall man skickat iväg honom då. Men under andra halvan av säsongen tycker jag han skött sig bra, han skulle kunna fungera som en av backarna i ett tredje backpar. Kan ju vara ett alternativ beroende på vad som finns ute på marknaden.
Håller också med dig. Ser gärna att man ger Svedberg chansen till att vara andramålis nästa säsong, Zakke kan man skicka till löven.
Angående defensiva backar, skulle inte Kurvinen kunna fylla en av dessa roller. Han började ju säsongen riktigt kasst och jag hade inte sagt något ifall man skickat iväg honom då. Men under andra halvan av säsongen tycker jag han skött sig bra, han skulle kunna fungera som en av backarna i ett tredje backpar. Kan ju vara ett alternativ beroende på vad som finns ute på marknaden.
Sv: RE-building the future 09/10
Salle:
Zakke får gratis fika och bingolotter om han kommer till Löven...
Zakke får gratis fika och bingolotter om han kommer till Löven...
Annars håller man väl med till fullo.