Inlägg: 1141685
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 09/10
65selander:
Pah! Jag har betalat av hela min skuld till min mor, det var länge sen hon betalade för mitt kort. Hon har till och med slutat betala min medlemsavgift i MODO Hockey...kan inte förstå varför...
Pah! Jag har betalat av hela min skuld till min mor, det var länge sen hon betalade för mitt kort. Hon har till och med slutat betala min medlemsavgift i MODO Hockey...kan inte förstå varför...
Sorry, kunde inte låta bli...