Wayne Gresky: Bara sex spelare i ES loggade mer minuter än Sondell, plus att han spelade i det lag som släppte in flest mål. I ärlighetens namn har jag bara sett två matcher med Rögle, och jag märkte inte av Sondell särskilt. På papperet låter han iaf spännande.