Så undrar man ju om inte petter fjäskat ihop ett kontrakt med TIK snart. fan vad han smörar.
Inlägg: 1142295
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud: Är det ingen i E-On Arena som hör att kaffet är klart? Pannan har ju visslat ända sedan kl 16.01