Inlägg: 1143181
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 09/10
Berka: Näe jag vet inte riktigt, inte kollat på han tillräckligt mycket för att ha någon bra uppfattning heller faktiskt.
Haha, jag tror vi börjar med dom som är lite mer realistiska, som står utan kontrakt och kan tänka sig att spela i Elitserien oså :P
Haha, jag tror vi börjar med dom som är lite mer realistiska, som står utan kontrakt och kan tänka sig att spela i Elitserien oså :P
McFire: Ja jag vet inte, en del säger att han är bra och andra säger att han är dålig!?
Jo jag såg din backuppsättning, du glömde lidas och tobbe enström, ja och mattias öhlund och edler oxå! haha