Inlägg: 1143299
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud:
Jag gissar att det är typ tio platser i en loge. Eller tolv? Eller...äh. Hmm. Man ser i alla fall bättre från 401 än vad man gör från Övikshems loge.
Jag gissar att det är typ tio platser i en loge. Eller tolv? Eller...äh. Hmm. Man ser i alla fall bättre från 401 än vad man gör från Övikshems loge.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud: Det stora mervärdet är väl att det finns ett elithockeylag på orten. 7 kr/per bostad går till MoDo varje månad.
Hur många platser är det i en loge?