Inlägg: 1143663
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bissett19: Den där tedenby har ju lyft sig ett par hundra procent i slutspelet. Som han spelat nu vette fan vilken svensk som är bäst inför draften.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bissett19: Ja, det kan ha varit Huss. Jag såg mest av de upprörda känslorna.
Såg ut som det var Anders Huss som var den skyldige....