spud: Tedeny har ju Öviksblod i sig.
Inlägg: 1143685
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: Jo jag vet, men att en person som slagit igenom i HV och som är en av lagets absolut bästa i ett slutspel väljer att lämna en toppklubb för en klubb i utförsbacke känns knappast troligt.