Paddan: Tedenby är bra, mycket bra! Jag hoppas han sticker till Jersey och blir en toppspelare, ocg sen vi kan ha nytta av han i många os och vm-turneringar framöver =)
Inlägg: 1143714
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Och när jag letar info om Robert Tedenby hittar jag en artikel med bland annat en fd Timråspelare och en fd MoDospelare leende sida vid sida.