Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: För oss som inte bor i övik var ju sådana här kvällar de bästa. Först njuta av en Modo seger i slutspelet, sen bil/buss hem och lyssna på p4 och följa nån sudden match. Får rysningar av välbehag bara att tänka på det.