Inlägg: 1145353
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Salle: Att döma hur inläggen ser ut, var det inte det enda du snubblade över inatt. Ta bort 4:an och 1:an så ser det bättre ut.
http://lokalpatriot.se/
Visst vore det lite ballt med en 401-hoodie...
[bild]www.hockeysnack.com/image/401_hoodie.jpg[/bild]