Petey21: ja ni kanske borde gå och se damlaget som iallfall kom till semi men där tog det stopp mot Gnaget ikväll.
Inlägg: 1145870
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
ante08: Fast alla de matcherna - semifinaler, match om 3:e pris (där Modo möter Brynäs) och finalen (Segeltorp-AIK) - spelas ju i Sandviken i Gästrikland.