Paddan: Å andra sidan kan man sjösätta en kostnads nedskärningsstrategi på 10 miljoner utan att man vet hur mycket man går back detta år. Hyffsat jobbigt om vi går back med 20 miljoner.
Inlägg: 1145922
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud: Jag tror att man kommer att hitta så trevliga lösningar som att man skulle spara in en hel del om man stänger sportbarerna på etage 4, för där sitter ju ändå bara slöddret som inte vill betala tillräckligt mycket. Lika bra att svälta ut de, kanske också införa ett krav på att teckna ett specialabonnemang om man faktiskt vill sitta på sin plats och kunna se matchen när man är på plats i arenan.