Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: Nu vet jag inte exakt, men var inte de 2000-2001? Det var väl ungefär då som de stora skillnaderna mellan lagen blev än mer tydliga och ekonomierna i vissa klubbar utvecklades enormt.