Poffa: Tack, någon som vet hur de resonerat kring uppkomsten av detta? Känns inte som det mest logiska.
Inlägg: 1146096
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud: Jag tror att man använde sunt förnuft och kastade ut logiken genom fönstret.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud: Det är väl så att man anser att icke utdömd utvisning anses som det kortaste straffet och då är det den utvisningen som skall tas bort.
Man har samma tänk i innebandy, t ex.