Inlägg: 1146228
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 09/10
NuMo: Ecke ansåg också att värvningen av målis-Morrison var en helt okej värvning. Ungefär där borde du, precis som jag, blivit skeptisk till allt som karln säger.
Och Ecke uttalar sig på offisijälla:
"- Jag har följt Kristian länge och är mycket nöjd med hans utveckling, säger han. Han har alla förutsättningar att bli en bra och viktig rollspelare i MODO."
----------------
Och jag citerar dig:
"Med all respekt för Kristian Forsberg, jag har noll koll på honom"
"så behöver vi värva rollspelare framåt och en PP-back samt en eller två defensivt starka backar. Jag har svårt att se att Kristian Forsberg faller in i något av de facken."
- Du motsäger dig i samma inlägg.
Slutligen.
"Fast om någon sett honom spela och kan säga emot mig så vore jag ytterst tacksam."
Och jag hänvisar till Erik Holmberg igen. Läs citatet överst i det här inlägget.