Inlägg: 1154455
Svarskommentarer
Sv: Den nya tränarstaben
Bissett19: Defenitivt mer spännande än någon av standardlösningarna som cirkulerar runt i elitserielagen år ut och år in i alla fall.
Men är ni nöjda med den lösningen då gnällspikar?