spud: Jaha, ny målis till veckan, spännande. Får väl hoppas ni får nå`t bättre än Bjurling även om han inte är så jädrans dålig.
Inlägg: 1156346
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 09/10
Tikinmyheart: Eftersom Bjurling är svensk, trots sina år i norge, är det inte Bjurling som freddan har på kornet. Det är nog snarare den där Salak.