...så gick jag en sväng runt Höglandssjön nyss, men undrar om jag inte var i Bjästa ändå...? Var på väg att kliva på Paddan typ femton gånger eller så.
Inlägg: 1156597
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ge sig på våran Enström...
Invadera Lettland och gör en P-plats av det.
Invadera Lettland och gör en P-plats av det.