Wayne Gresky: Jävligt svagt av Freddan att dementera. Han ska ju givetvis spela in långa videos där han berättar om hur jävla klar den nye norsken är. Kanske. På onsdag. På torsdag. Eller någon anna dag. Det är ju som bekant inte en tid av hjärna utan av hjärndöd öppenhet och ryktesspridning som gäller.
Inlägg: 1156616
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 09/10
Lumber Jack: Kan vi inte värva någon nyhetsuppläsare från Nordkoreanska statstelevisionen så vi får rätt stämning på rapporteringen om nyförvärv.
Sv: RE-building the future 09/10
Lumber Jack:
Den nya tiden är här. Man berättar mer än nödvändigt och i tid, vilket är mer orosbildande än förr där man inte sa något förrän det var meningslöst att berätta något.
Jag märker att det skapar med oro än lugn.
Tänk om det inte blir vad de säger?
Den nya tiden är här. Man berättar mer än nödvändigt och i tid, vilket är mer orosbildande än förr där man inte sa något förrän det var meningslöst att berätta något.
Jag märker att det skapar med oro än lugn.
Tänk om det inte blir vad de säger?