Salle: Det undrar jag också. Det är ju lika härligt varje gång, och en äkta TV3-känsla att få höra kommentatorerna jubla för mål någon sekund innan tvbilderna visar att pucken gått in i mål.
Inlägg: 1156700
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 09/10
Paddan: Äkta TV3-känsla blir det inte om inte P-A Gullö med tillhörande hängslen syns i rutan, saknar faktiskt den mannens fryntliga sätt och roliga reportage från spelorterna.
Sv: RE-building the future 09/10
Paddan: Kolla den norska sändningen som WG postade, då slipper ni Kinch och får höra en kommentator som har väldigt god koll på norsk hockey.