..Så har MODOs sämsta målskytt någonsin presenterats för Oskarshamn, Hellströms nya klubb.
Inlägg: 1157809
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud:
Lite humor i den här artikeln:
"Möjligtvis kan Mattias Hellström då tala väl om klubben, tanken är att den nye förstecentern ska anlända till Oskarshamn då.
– Jag ska försöka hitta något flyg, det är ju över 100 mil. Det känns som att åka till ett annat land nästan, säger Mattias Hellström."
Lite humor i den här artikeln:
"Möjligtvis kan Mattias Hellström då tala väl om klubben, tanken är att den nye förstecentern ska anlända till Oskarshamn då.
– Jag ska försöka hitta något flyg, det är ju över 100 mil. Det känns som att åka till ett annat land nästan, säger Mattias Hellström."
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud:
Läser i finsk media, bl.a i Åbo-tidningen Turun Sanomat att:
1. Salak fått ett jättebud från Sverige
2. Han samtalar fortfarande med TPS (29 april)
3. Hans kände målvaktstränare Ylönen råder honom att inte gå till NHL, där ansvaret skulle bli för stort för honom. (4 mars)
Läser i finsk media, bl.a i Åbo-tidningen Turun Sanomat att:
1. Salak fått ett jättebud från Sverige
2. Han samtalar fortfarande med TPS (29 april)
3. Hans kände målvaktstränare Ylönen råder honom att inte gå till NHL, där ansvaret skulle bli för stort för honom. (4 mars)
Länkar:
http://www.turunsanomat.fi/
http://www.turunsanomat.fi/