knaskamilla: Svartvadet vilken kille!! Hela laget borde ha gjortdet samma.
Inlägg: 1159726
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jag skulle kunna tänka mig att köpa en guldhjälm från 1999. Ni vet dom där som Modos materialare hämtade när Modo ledde med 4-1 i Gävle i finalmatch 4. Riktiga rariteter..
Även Magnus Wernbloms tröja med tummenupplogon är jag intresserad av.
Även Magnus Wernbloms tröja med tummenupplogon är jag intresserad av.