Ulmer tillbaka till Frankfurt, om någon varit rädd för att han skulle bli kvar.
Inlägg: 1159839
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Wayne Gresky: Ulmer blev en skum värvning. Kom in som ett yrväder, sköt på allt som rörde sig och gjorde en del mål. Efter en par veckor var han dessvärre MoDoiserad och började att passa i tid och otid och kom därmed helt bort. Han hade kunnat bli en trevlig bekantskap, men nu blev han bara slätstruken.