Är det verkligen ingen som har ngn inside-info? Löjligt tyst, det tolkar jag som om Haydar inte valt oss...
Inlägg: 1163532
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 09/10
shinzawai:
Man kan också tolka det som att ett beslut inte har kommit än.
Man kan också tolka det som att ett beslut inte har kommit än.
Sv: RE-building the future 09/10
shinzawai: Det snackas i alla fall om att MODO gett ett högre bud än FBK. Men om det medför att MODO automatiskt är mer intressant har jag ingen aning om. Sen så vet jag inte vad alpklubbarna har bjudit i förhållande till MODO.