Inlägg: 1163569
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 09/10
MODOJohan: Nice bike... Men tat lugnt då det finns en j-a massa idioter med stödhjul på sina fordon.
Sv: RE-building the future 09/10
Berka: Brunnshusgatan-Street race, ställer du upp med din lilla R6:a? ;) Eller var det R1?
www.youtube.com/watch?v=JPNN2QqaE3Y&NR=1