fettsteffe: Hur ofta har du sett han spela?
Inlägg: 1163617
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 09/10
spud: Äh, men det vet du väl, alla andra lags värvningar är hur stora fiaskon som helst medan alla Timrås värvningar når gudastatus hela tiden och eftersom Timrå är en sån trevlig by att bo i så betalar alla för att spela där.