Inlägg: 1163690
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 09/10
shinzawai: Det hade varit gott om MODO kör en rökridå för att presentera honom på kickoffen.
Men nu är jag inte riktigt lagd åt att jag tror på sånt, men det hade varit fint.
Men nu är jag inte riktigt lagd åt att jag tror på sånt, men det hade varit fint.
Sv: RE-building the future 09/10
shinzawai: Skönt att få ett besked iaf även om tiden för konkurrenter att komma med bud ökar.
Haydar tar inget beslut före midsommar.