Inlägg: 1163941
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud: 66K är väl inte så kraftigt...M Karlsson i timrå köpte en klocka för 42K!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud:
Reflekterade inte så mycket över det. (Det går ju att räkna ut hans lön enl [url=www.alden.se/dagsbot.htm]dessa regler[/url])
Det jag tyckte var konstigt är att Bremberg med närapå dubbel promillehalt OCH våldsamt motstånd fick ett lindrigare straff för nog lär han tjäna ung lika mycket som Salle.
Reflekterade inte så mycket över det. (Det går ju att räkna ut hans lön enl [url=www.alden.se/dagsbot.htm]dessa regler[/url])
Det jag tyckte var konstigt är att Bremberg med närapå dubbel promillehalt OCH våldsamt motstånd fick ett lindrigare straff för nog lär han tjäna ung lika mycket som Salle.
Rejäl bötessumma, måste tyda på att han har en hyffsad lön.
Men man måste säga att man kan ha sköna förväntningar på honom till vintern, verkar ha tagit detta skitår på rätt sätt.