Paddan: Som jag skrev så handlade det om att ingen kunde bevisa att Bremberg hade samma promille när han körde som när han greps. Jag tycker det är bra att vi i sverige bara dömer folk på grunder som är ställt inom allt rimligt tvivel.
Inlägg: 1163958
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud: Man valde ju tydligen att bortse från vittnesmålet från den taxichaufför som mött honom, när han kom körande, två gånger under sitt skift.