Inlägg: 1170617
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 09/10
Portello: Oj, så swehockey har rapportering från matchen? Bra i sådana fall, orkade inte åka till Swedbank efter en första arbetsdag med mycket nyordning och en molande ryggvärk.
Kul att äntligen swehockey har tagit sitt förnuft till fånga och börja sända från mera än Nordic Trophy.