spud: Även om HV tappat några få platser så måste man väl nästan kalla det som är där för hockeyfeber. Inte dåligt att sälja så många årskort som de gör.
Inlägg: 1174953
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey: Ja verkligen, Har för mig att de förr haft väntelista till deras årskort, att de inte ville sälja så många årskort som de kan pga de vill ha lösa biljetter till varje match också.