AM: Jag tippar på 250.
Inlägg: 1176375
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: Någon sa att det finns ståplats nu på bortasektionen på Hovet!
Stämmer det eller är det bara sittplats som förut!
Stämmer det eller är det bara sittplats som förut!