Inlägg: 1177286
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MODOJohan: En alldeles utmärkt beskrivning på Hedin för 7-8 år sedan. Det fanns trots allt en tid när han var en mycket bra back, lagkapten och han producerade duktigt med poäng. Dessvärr hände det något med hans hockey under utlandsäventyren och han kom tillbaka som sämre spelare.
Frisco kanske kan vara så snäll och lägga ut hans mellanbenenmål i OT mot Brynäs?
Frisco kanske kan vara så snäll och lägga ut hans mellanbenenmål i OT mot Brynäs?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tänkte bara tipsa alla modoiter i Umeå om vilka hockeyresor som är planerade från Umeå i höst. Två matcher i Skellefteå, den 24 okt. och 30 dec. Sedan är det åtta resor till Swedbank Arena innan jul. Totalpris 400 kr. Se mer i länken...
Haha vafan.