Inlägg: 1181311
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Brynäs 2009-10-01
Berka: Bisittaren måste ju ha drabbats av ett virus, hur kan man mena att det är ok att köra över målvakten?
KOM IGEN NU
KOM IGEN NU
Tänkte att står han i båset så har han förmodligen någon form av modotröja på, nu såg han ut att komma från paradisbadet ;)