Inlägg: 1181459
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Brynäs 2009-10-01
Poffa: Nja, han sprider lite väl mycket puckar omkring sig. Än. Men det känns betydligt tryggare än med Zacke.
In med Gamnackssalle som center förövrigt, kanske med Skröder och Zucka så det blir nån fart på Påsen.
In med Gamnackssalle som center förövrigt, kanske med Skröder och Zucka så det blir nån fart på Påsen.
Sv: MODO Hockey - Brynäs 2009-10-01
Poffa: Och #13 nämner vi inte mer än så här...
Och då menar jag inte Toukko som inte heller hade så mycket rätt heller.
Och då menar jag inte Toukko som inte heller hade så mycket rätt heller.
Svedberg skulle kunna vara en av ES bästa målvakter om han hade ett riktigt lag framför sig.
Pikkarainen, Sondell och Timmy får godkänt, Aasen likaså. Alla andra får en överkorsad hålögd ÖA-uggla utom Skröder. Han får två stycken, han var nämligen dubbelt så sämst som de andra.
På lördag får vi stryk av SSK, de ä sant dä.