MoDoFille: Det håller jag definitivt med om, truppen är väldigt tunn och man har inga junisar som är bra nog att stoppa in i truppen.
Inlägg: 1183157
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Skellefteå AIK 2009-10-06
Det svider verkligen när man ser Luleå vinna matcher med hjälp av bröderna Abbot. Dom kunde ha spelat i Modo istället om Ecke hade skött sitt jobb.. Dom är precis vad Modo saknar