Inlägg: 1183265
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Skellefteå AIK 2009-10-06
Poffa:
Klart han är nöjd, han får ju sina pengar ändå, och nu utan att göra ett dyft!
Eller, det kanske han inte gjorde innan heller som det verkar...
Klart han är nöjd, han får ju sina pengar ändå, och nu utan att göra ett dyft!
Eller, det kanske han inte gjorde innan heller som det verkar...
Lumber Jack: Bröderna A hade varit precis vad MODO behövt. Glöm Green, glöm Haydar, glöm Foppa. Med Abbots i laget hade vi haft två producerande kedjor (förutsatt att Susse blir frisk).
Ecke, det beslutet kan mycket väl vara det som för MODO ner i skiten. Jag hoppas innerligt att du är nöjd.