Inlägg: 1183307
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Skellefteå AIK 2009-10-06
MorganaLefaey:Jag håller inte med om det du skriver först.
En födsel kan väldigt fort bli f-n så mycket mer och värre än vad någon förutsett så att man vill vara med sin partner genom detta ser jag som helt naturligt. Skulle nog tyckt det var värre om han åkte på match under detta.
Nu vet jag inget om omständigheter kring och ev ETA för denna födsel men det är ändå bara hockey vi talar om.
Sv: MODO Hockey - Skellefteå AIK 2009-10-06
MorganaLefaey: Tydligen har man budgeterat för ett förvärv redan innan säsongen drog igång, frågan är väl bara vilka summor det rör sig om.
Haydar är säkert oerhört intressant, frågan är ju bara vilken lön han kräver å om modo har tillräckligt?!
Haydar är säkert oerhört intressant, frågan är ju bara vilken lön han kräver å om modo har tillräckligt?!
Om det inte duger så får man väl avsäga sig lön och betala tillbaka lite då man sätter klubben i ett känsligt läge.
Att man sedan tror att man skall vara utan skador är ju galet värre. Nog bör de ha sett att truppen var otroligt tunn och när sundström inte spelat mer än 1 match på försäsongen så borde det dykt upp ett förvärv redan innan start.
Men det sitter väl i ekonomin och då kan man fråga hur dåligt ställt det egentligen är om klubben inte kan värva något mer.