Inlägg: 1183444
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Skellefteå AIK 2009-10-06
Icing-Ove:
Världsklass!!! Tack för den eminenta woodon!!
Världsklass!!! Tack för den eminenta woodon!!
Sv: MODO Hockey - Skellefteå AIK 2009-10-06
Icing-Ove: 8-2 borde ge rätt bra odds ;)
Johan, jag e lugn som tusan , faktum är att jag är lika lugna som modo varit de senaste matcherna,höll på att somna i soffan så lungt tar jag de :P
Johan, jag e lugn som tusan , faktum är att jag är lika lugna som modo varit de senaste matcherna,höll på att somna i soffan så lungt tar jag de :P
Jag spelar ungefär 1 gång per år. Mina satsningar på Matchen ikväll:
3-1 : 30 kr
5-2 : 30 kr
8-2 : 10 kr
2-8 : 10 kr
8-3 : 10 kr
3-8 : 10 kr
Modigt va? Jag kan bli rik ikväll :-)