Inlägg: 1183449
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Skellefteå AIK 2009-10-06
MODOJohan: Du e förjävligt klok du ;)
Jag skall numera knäcka en öl till din ära...
Jag skall numera knäcka en öl till din ära...
Nä men jag är förgrymmat trött på alla Moditer som i samma veva är Modohatare som dömmer ut Modo varenda år, efter varenda match osv osv. Man blir ju som förbannad när folk som håller på Modo totalt dissar dom hela tiden. Vafan, have a little faith, lugn och ro så ordnar det sig. Något lag ska starta sämst och ligga sist, just i år efter FEM matcher är det vi som gör det. Är tämligen övertygad om att efter 20 omgångar så är det något annat lag som ligger sist och spelar kasst.