Berka: Jag firar denna stronga inledning med en Adams från Minikrogen! Lär smaka mumma! Vi har ännu inte vunnit men jag är värd en Adams helt klart.
Inlägg: 1183473
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Skellefteå AIK 2009-10-06
MODOJohan: Haha jaaa de är du helt klart, men varför är modo så förbannat dåliga på att teka?!