Inlägg: 1184676
Svarskommentarer
Sv: Omgång 7: Timrå - Modo 20091008
renen: Ja dom måste väl skylla på något, undra vad som va fel idag?
Domaren,challe,domaren,målvakten,speakern,domaren eller challe ?
Domaren,challe,domaren,målvakten,speakern,domaren eller challe ?
Sv: Omgång 7: Timrå - Modo 20091008
renen: Sågningen av Åkerlund förstår jag, han var sämre än Malek idag. Challe, hans tränarkarriär får ju aldrig fart så länge han ska hålla på att harva i skitklubbar.
Å så är det full fart i tik-boken..
Challe och Åkerlund är inte vatten värt.