spud:Missade matchen var det två tabbar av Roman?
Inlägg: 1184690
Svarskommentarer
Sv: Omgång 7: Timrå - Modo 20091008
renen: Nja, jag vet inte. En smula kanske. Ettan blir han fintad av ett Foppapass bakom mål och är på fel stolpe. Tvåan styrs in av Hasse. Kanske att han borde tagit den.
Sv: Omgång 7: Timrå - Modo 20091008
renen: Den första var ingen tabbe, den andra styrs oturligt, svårt att säga men den borde han kanske tagit. Jag tror han bytte mer för att väcka laget faktiskt. Markera.