Inlägg: 1184845
Svarskommentarer
Sv: Omgång 7: Timrå - Modo 20091008
Berka: Kan tänka mig det, snacka om ångest om det går åt pipan då man varit styv i korken innan.
Sv: Omgång 7: Timrå - Modo 20091008
Modo är på rätt väg, men det är j-vligt surt att man inte kan ta en riktig seger ikväll.. En trepoängare på sju matcher är inte bra..
Så du förstår att derbyt för mig börjar dagarna innan och slutar inte förns 2-3 dagar efterår med psykningar å hån.
Känns som att hänga ut en flagga på stan är helt rätt ;)