Inlägg: 1185092
Svarskommentarer
Sv: Omgång 7: Timrå - Modo 20091008
Gusse: Nu vann väl MoDo matchen eftersom man gjorde 5-4 i sd. Men målvaktskris är ju inte förvånande att kvällspressen skriver med tanke på målvaktsbytena som skett. Dock måste jag säga att Svedberg skötte sig bra då han kom in igår. Nu sattes han ju (tyvärr) inte på några större prov.
Sv: Omgång 7: Timrå - Modo 20091008
Gusse: Jepp, och det fanns en artikel på större delen av ett uppslag om vilken kris det var i MoDo efter att Malek blev utbytt vid 2-0 för Timrå.
Men blev han utbytt, eller bytte han ut sig själv? Jag såg inte matchen igår, men på bilderna från C+ ser det ut som att han själv ger upp på en gång.
Men blev han utbytt, eller bytte han ut sig själv? Jag såg inte matchen igår, men på bilderna från C+ ser det ut som att han själv ger upp på en gång.
Målvaktskris i Modo efter en ny förlust ..