Icing-Ove: Näslund tonar ned förhoppningarna på en comeback.
Inlägg: 1191080
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Wayne Gresky: har man sett fram emot denna hockeysäsong hela sommaren, snacka om käftsmäll man fick ist. 11 spelade omgångar sist i tabellen och ett spel som platsar i div. 2.
Säsongen har bara börjat men den känns ändå över.
Igentligen kanske man borde operera susse och lämna wo i resterande 44 matcher och hoppas på att man har fullt lag när kvalserien drar igång.
I vanliga fall skulle jag sett fram emot matchen i morgon, nu tror jag att jag går och kollar på lokal innebandy ist.
Skit trist
Säsongen har bara börjat men den känns ändå över.
Igentligen kanske man borde operera susse och lämna wo i resterande 44 matcher och hoppas på att man har fullt lag när kvalserien drar igång.
I vanliga fall skulle jag sett fram emot matchen i morgon, nu tror jag att jag går och kollar på lokal innebandy ist.
Skit trist
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Wayne Gresky: Jävla Aftonbladet-fasoner av SVT. Ge ansvariga sparken. Direkt.