I det här laget gillar man pissöl?
Inlägg: 1191253
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Wayne Gresky:
Jag gillar den tandlösa Jämtin-kopian i bannern. Ser ut som en mangamun.
Jag gillar den tandlösa Jämtin-kopian i bannern. Ser ut som en mangamun.